02.01.17

Doháněčka 2016: Vyhodnocení



Prvního prosince jsem zase vyhlásila Doháněčku, abychom se snažili a dohnali všechny naše challenge.

Můj cíl byl přečíst 3 000 stran, abych jich za celý rok měla 20 000.

Na blog jsem v průběhu prosince nic nedávala, na instagram jsem nic nedávala, na sociální sítě jsem také nic nepřidala. Četla jsem.

A stejně jsem to nezvládla. Ale jen o malilinký kousíček.

Hned na začátku prosince jsem onemocněla. Spolubydlící domů donesla nějaký mor a nešla s tím k lékaři, takže se nevyléčila a chytla jsem to.

A poté jsem těsně před Vánoci chytla rýmičku, která byla doprovázena horečkami.

Kvůli nemocem a hlavně těm horečkám, kdy mě pálily oči, jsem četla tempem max 5 stran za den.

A to jsem začala tak krásně.

1. prosince - 242 stran
2. prosince - 141 stran
3. prosince - 285 stran
4. prosince - 1 strana

Prostě jsem se vážně snažila.

Celkem jsem dočetla 10 knih.

Rozečetla jsem 4 knihy.

A celkový počet stran je 2 708.

Vidíte, opravdu chyběl jen malý kousíček. Kdybych se na Silvestra naválela do dvou hodin v posteli a pak nehrála wowko, byla bych to bývala zvládla. Ale ten Suramar by se prostě sám nedodělal, chápete, ne?

A jak jste v prosinci četli vy?

0 komentářů:

Okomentovat