11.12.15

Doháněčka 2015 #6 #7 #8 #9

Tak mám zase čas napsat něco málo o tom, jak (ne)čtu. Fakt mi to v poslední době moc nejde. Však uvidíte.

#6


Hůl prokletí - DOČTENO!
 
 Dočetla jsem další knížku! Hurá! Jsem fakt zvědavá, jak to bude dál pokračovat. A ilustrace se mi také líbily. Takové komiksové... Že mi to připomíná Knihovníky, to jsem vám už psala. Je to temné a být malé dítě, asi se bojím. No asi... Určitě bych se bála!
78 stran.


 Cinder - 36/394

Cinder jsem už kdysi začala číst. Myslím, že jsem se dostala i docela daleko. Baví mě to. Je to... milé čtení... ehm... Ono tam není zatím nic milého, postavy žijou ve světě, kde je nemoc, na kterou se umírá. A myslím si, že je to povedené převyprávění Popelky.
36 stran.

A teď se zase zmíním o seriálech.
Akta X - 2x13, 14, 15, 16

Doctor Who - 5x12, 13, 6x0, 1
Tak jsem zvědavá, o čem bude ta šestá série. Ale vím, že se o Doktora bát nemusím.

#7

 

  Cinder - 96/394

Pondělí. Ugh. Pořád čtu to, co jsem četla dávno. Těším se, až začnu číst to, co jsem ještě nečetla. A jsem smutná z Pivoňky. Tohle by měla být přece pohádka, ne? Dost mě mrzí, že vím, jak to s Pivoňkou dopadne, ani nedoufám, že by se to v tomhle výtisku mohlo změnit.
59 stran.

Doctor Who - 6x2, 3

#8

 Cinder - 101/394

Úterý. Ugh. Jop, práce. Práce. Práce. Ráno jsem byla tak ospalá, že jsem si v mhd nečetla, ještě jsem se pokoušela prospat. A stejně jsem seděla na místě, kde by mi nebylo dobře, kdybych si četla. Večer jsem pak začala číst chvilku před večeří a pak muž tu večeři přinesl a dívali jsme se na seriál. Bída. Bída.
5 stran.

Akta X - 2x17, 18
By mě zajímalo, jak rychle to dokoukáme. Tímhle tempem to bude trvat asi dva roky.

#9


Cinder - 142/394

Středa. Ugh. Ráno jsem opět nečetla. Chtěla jsem číst večer, ale byla jsem dost unavená, takže jsem toho tolik nepřečetla... teda docela ano, ale chtěla jsem číst víc, jen jsem už opravdu usínala. Achjo. Kdy tu Cinder dočtu? Tyhle články zatím působí dost  jednotvárně. Já vím.
41 stran.

Celkem přečtených stran od 6. do 9. prosince: 219 stran.

Snad se to během víkendu zlepší. A mám i dovolenou, tak se snad pořádně začtu a něco dočtu a něco dalšího rozečtu, ať mám o čem psát. 
Mějte se pěkně a hodně čtěte.
 

0 komentářů:

Okomentovat