08.11.15

Nutně-přečíst-hned-teď #2

Z minulého seznamu k přečtení jsem nepřečetla jen jednu knihu. Myslím, že je to docela úspěch. Čekala jsem, že mě to po dvou knížkách přestane bavit. 
Dobrá, dobrá... Trvalo mi to dlouho, než jsem dočetla (teda skoro dočetla) ten seznam. A ten druhý seznam bude taky trvat. Třeba v březnu už to budu mít přečtené. 


Škola dobra a zla 

Tohle je ta kniha, kterou jsem měla v minulém seznamu. Teď se ale pokusím to opravdu přečíst. Bude to má víkendová kniha, tedy kniha, kterou budu číst jen o víkendu, protože se s ní nebudu chtít tahat do práce. A nechci si ji ošoupat v tašce. Doma mám už druhý díl, tak bych už ráda věděla, jak moc jsem udělala chybu, že jsem si před objednáním nepřečetla první díl. Ten třetí díl bych si koupila taky bez přečtení. Když už by se mi nelíbil obsah, měla bych v knihovně pěkné obálky. Vůbec nejsem povrchní!

 Malér Eyrová

Tuhle mám doma asi už rok? Půl roku? Docela dlouho. Koupila jsem to v nějaké výprodeji. A pamatuju si, jak mi to bylo kdysi doporučeno v Arrakisu. Dokonce mám doma i druhý díl (myslím, že od autora mám doma všechny knihy, co u nás vyšly - ani jednu jsem ještě nečetla). A dneska (v neděli prvního) mi Freckles říkala, že je to dobré. Tak když už je to druhé doporučení, tak si to teda zkusím přečíst. Když se na tu knížku dívám, tak to bude také víkendová kniha.

Řeky Londýna

 Tahle patří mezi mé nejnovější přírůstky. A je to sympatický paperback, takže tohle bude emhádéčková knížka. Snad si ji neponičím. Četla jsem nějaké ty ohlasy, mělo by to být dobré. Je pravdou, že ne všichni jsou nadšeni. Mám strach, že mě to zklame. Vím, že se některým nelíbilo, že je na obálce doporučení od Diany Gabaldon. Teda... Vadí jim, že to Gabaldon přirovnala k Harry Potterovi. Abyste se z Pottera všichni nezbláznili! Já od toho nečekám Pottera, takže se mi to fakt bude moct líbit.


Divergence

Tohle už skoro všichni četli. Jsem opožděná, já vím. Tady se obávám, že se mi to líbit nebude. Ani by nebyl problém s tím, že bych měla velká očekávání. Ani bych neviděka problém v tom, že jsem uhodla, aniž bych věděla, o co tam jde, jak skončí hlavní hrdinka. Tak nějak se to dalo očekávat z reakcí: "Sakraaa! To nemůžete upozornit, že spoilujete?!" A víte co, já to napíšu narovinu: Myslím, že to bude kravina. Tak. A teď můžu být aspoň mile překvapená.

 Kavárna šílenců

Taky tu musím mít nějaké pokračování série. Ať nerozečítám pořád nějaké nové. Anitu mám ráda. Teda zatím. Bojím se dne, kdy začnu číst díl, kde se vše pokazí a budou se řešit jen vztahy. Teď jsem si přečetla anotaci a mám pocit, že už to začíná. Ach jo. Já si to asi rozmyslela a nechci to číst. Chci mít vzpomínky na super sarkastickou Anitu, která nechce souložit s vlkodlakem a upírem. Prosím, ať je Kavárna šílenců ještě parádní. Divím se, že z toho ještě neudělali televizní seriál, by ho mohli s přibývajícími sériemi zkazit jako třeba Trube Blood. No nebylo by to super?

Hlad jako žádný jiný

Tuhle jsem si také koupila ve výprodeji. A až teď jsem si přečetla anotaci. Asi jsem si ji měla přečíst před objednávkou - mám doma i další díly. Ale byly jen za 39 Korun, takže to by šlo. No jsem opravdu zvědavá, co to bude. Podle anotace to vypadá na pořádnou srandovní knihu. A ta obálka! Hlavní hrdina by měl být vlkodlak a na obálce vypadá jak upír. A hlavní hrdinka je valkýří upírka! Týjo, to bude sranda. Fakt že jo. Snad tam aspoň bude nějaký ten mezirasový pohlavní styk, aby to bylo zajímavé. A má to skoro pět set stran. Snad se to bude číst rychle.

Cinder

Patřím mezi posledních pár jedinců, co tohle ještě nečetli. I když... Myslím, že jsem četla nějaké pdfko, snad jsem se dostala i do půlky. Ale pak jsem si koupila knížku a čekala jsem na tu správnou chvíli. Co si pamatuji, tak mě to bavilo, tak doufám, že mě to bude bavit i teď, protože ta knížka byla docela drahá. A snad si ji v tašce nezničím. A vypadá to, že by se tohle mohlo číst rychle, protože tu jsou velká písmenka a má to i velké řádkování. Docela se těším. Jen se teda netěším na nákup dalších dílů. To zas bude peněz.

To by bylo vše. Myslím, že to stačí. Až po dopsání jsem si uvědomila, že jsem nepřidala druhý díl Písně ledu a ohně, který jsem měla v plánu. Snad jsem si nevybrala něco moc náročného, co by mě mohlo zdržet. Musím nejdříve dočíst Krycí jméno Verity a pak se můžu vrhnout na tyhle knihy. Ráda bych to stihla do konce roku. Každopádně mám doma ještě dvě hárlekýnky, takže ty taky budu chtít přečíst, jen jsem je nechtěla dávat do tohohle seznamu. Nemusíte přesně vědět, co mám v plánu číst, že jo. 
Tak mi držte pěsti, ať to zvládnu rychle.

2 komentáře:

  1. Cinder a Škola dobra a zla sú perfektné, tie určite musíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pokusím! Snad ta Škola vyjde už tenhle měsíc, mám mít dovolenou. :o)

      Vymazat