20.06.14

Bíglovský duben #8

Doháním resty. Pomalu, ale přece.
Duben byl takový zvláštní měsíc.
Byl líný a nic se nedělo. Jen jsem hrála wowko. Takže jsem nepřečetla moc stran a ani jsem neviděla moc epizod. 
Připravte se na velmi nudný článek.

Knihy.

Dočetla jsem tři knihy. Z toho jednu... Pořádná není to správné slovo, ale je to román.

Easy? Tohle jsem měla přečtené během jednoho dne. Myslím, že jsme ten den šli s mužem do kina. A než nás pustili do sálu, tak jsem si četla. A pak večer, než jsme jeli rozjezdem. A v rozjezdu. A pak ještě v noci, než jsem to dočetla. Ono to nebylo nic moc extra, ale bavilo mě to. Bylo to jednoduché, nemusela jsem u toho myslet. Prostě pohodové čtení. 305 stran.

Můra noční, předvánoční. Kniha z mé knihovničky. Musela jsem si ji nutně koupit. Opravdu nutně. Určitě to chápete. Všichni si to musíte přečíst. Opravdu! 20 stran.

Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy. Tuto básnickou sbírku jsem si také musela koupit. Určitě chápete i to. Nebyla to taková bomba jako Můra noční, ale i tak to bylo dobré. Někteří tvrdí, že překlad není nijak extra, že je to v originále lepší, ale nemám ponětí. Takže snad se někdy k originálu dostanu, abych to mohla, já neangličtinář, posoudit. 78 stran.

A nedočtené mám dvě.

Uprostřed nocí zpěv. To byly ještě takové drobné snahy číst povinnou literaturu. 20 stran.

Enderova hra. Velmi známá kniha. Nyní už i film. Právě kvůli filmu jsem si to chtěla přečíst - jakože nejdřív kniha, pak až se podívám na film. Začátek mě hodně bavil, ale nezvládla jsem to dočíst - ne v tomto měsíci. 189 stran.

Celkem přečtených stran za duben: 612.

Žádný zázrak, že? A na květen jsem si napočítala 4 764 stran. Hrůza. Doufám, že jste schopni vidět do budoucnosti. Tedy... Znáte mě a víte, jak to dopadne.

Seriály.

Viděla jsem jen pár epizod několik seriálů. Nijak extra jsem se v nich neposunula. A nemám k tomu co říct, takže jen drobný výčet.

Reign (1x16). 1 epizoda.
True Detective (1x02). Po dvou epizodách nemůžu zatím nic říct. V létě bych se k tomuto seriálu ráda vrátila. 2 epizody.
Agents of S.H.I.E.L.D. (1x17). 2 epizody.
The 100 (1x03). 1 epizoda.
Once Upon A Time in Wonderland. (1x13). Poslední epizoda série. Bylo to fajn. Moc mě mrzí, že už nebude další série. Chjo. 1 epizoda.
American Horror Story (3x01). Dokoukala jsem druhou sérii - konec byl fajn. A bylo to i dost napínavé. A první díl třetí série nic moc, ale ono se to určitě rozjede. 8 epizod.

Celkem zhlédnutých epizod za duben: 15.

Filmy.

V dubnu jsem byla jednou v kině.
Captain America. The Winter Soldier. Čekala jsem podle vysokých hodnocení, že to bude bomba. Zas tak moc nadšená jsem nebyla. Vysoká očekávání jsou na houby. Tenhle film už vidět nemusím.

Jak jste si všimli, duben byl špatný měsíc. Doufám, že o květnu toho budu moct napsat víc. (A podle mého sešitku to tak i vypadá.)

Hodně čtěte!

0 komentářů:

Okomentovat