26.08.13

Prázdninový knihomol 2013 #8

Ach jo. Tento týden byl takový brnový. Ani nevím, kolikrát jsem byla v Brně. A ještě k tomu jsem jela za rodiči. Moc jsem toho nestihla. A devátý týden to bude ještě mnohem horší. Budu muset uklízet v bytě, aby to zde bylo pěkné, až se sem budou chodit dívat noví spolubydlící. Jsem zvědavá, co to bude za... lidi. 

 Čtení a knihy.

Během osmého týdne jsem četla tři knihy a všechny tři jsem dočetla. Ha!

Špičkou jazyka. Konečně! Ani jsem nečekala, že to tento týden opravdu dočtu. Knihu doporučuji. Utíkejte do knihovny/knihkupectví a ulovte ji! 106 stran.
Božský bastard. Tak jsem si po dlouhé době zase přečetla nějaký ten erotický román. Byla jsem unavená, takže mi neexistence děje vůbec nevadila (snad jsem to i vítala). Bavila jsem se u toho - až se stydím, že jsem tomu dala tolik (na mé poměry) hvězdiček. Recenze asi bude. Cca 303 stran.

Rudá jako rubín. A dostala jsem se k velmi oblíbené sérii. Ze které jsem, jako obvykle, nebyla nadšená jako všichni ostatní. Málo děje. Jo, včera mi to vrtalo hlavou. Bastardovi dám tři hvězdičky, ačkoli to nemá děj, ale Rudé málo děje vyčítám. Ano, nemám to v hlavě v pořádku. Ale nápad je to dobrý, četlo se to dobře. Recenze asi také bude. Cca 336 stran.

Celkem přečtených stran za osmý týden: 745.

Čumění a seriály.

 Tak seriály jsem tento týden vynechala. 

Celkem zhlédnutých epizod za osmý týden: 0.

 A viděla jsem jen dva filmy. Nebyla nálada. Byla jsem unavená. 

Doom. Film podle počítačové hry, kterou jsem nehrála. Bylo zde spousta nedomyšlených věcí, ale dívat se na to dalo. Ke konci se mi líbila část, kde vše vidíte očima "stříleče" - vypadalo to jako ve hře. To bylo asi nejzajímavější na celém filmu.

Kung Fu Panda. Eh, já vím. Ale já si šla v neděli udělat snídani a ono to šlo v televizi. Tak jsem se na to dívala. A bavilo mě to. Ale neplánuji se na to dívat v brzké době znovu. 

Mám nějaký plán na devátý týden? Hmm, kromě úklidu... Dočíst Trýzeň, Cinder a pustit se do Atlasu mraků (obávám se, že se k němu nedostanu, musím ho brzy vrátit, tak snad se dokopu ho aspoň rozečíst). 
Mějte se pěkně a hodně čtěte.

Ehm... menší edit: Dočíst Bájnou pečeť!!

0 komentářů:

Okomentovat