06.07.13

Předprázdninový knižní maraton #konec

Tento maraton byl jeden velký fail.

Samozřejmě není chyba v tomto projektu, ale ve mně. Měla jsem číst. Měla jsem hodně číst. A co jsem dělala? Nečetla jsem. Chjo. Přečetla jsem během těchto 14 dní jen jednu knihu. Všechny barvy Země. Tak to je opravdu bída. A pak jsem jen rozečítala. 
A kolik jsem přečetla celkem stránek?
Asi málo.

742 stran. Za 14 dní. To je neskutečné, jak moc se mi nechtělo číst. Jasně, hlavně se mi chtělo koukat na seriály.
Ještě jsem se pokoušela číst knížku v angličtině, bylo to zhruba 60 stran. Ale to skoro nestojí za řeč. Já a čtení v angličtině nejde zatím moc dohromady, ale doufám, že se to zlepší. 

Poslední den maratonu jsem ještě chtěla číst, bohužel jsem se ke knížce ani nedostala, protože jsem se stěhovala do jiného pokoje. A já mám tolik věcí! Zbytečných věcí. A knížek. Pořád jsem chodila s věcmi do pokoje a muži jsem říkala, že to jsou už poslední knížky. A takhle několikrát. Ani jsem nevěděla, že jich mám tolik. A to mám ještě hromádku u rodičů. Asi větší hromádku. Až nastane doba ledová, tak určitě nezmrznu, protože budu mít čím topit. Nejsem barbar, co by pálil knihy, ale svůj život mám asi raději.

Doufám, že už začnu pořádně číst. Že těchto 14 dní byl jen takový malý nečtecí omyl. Brzy budu muset jít do knihovny a nechce se mi vracet tolik nepřečtených knih.

Jak jsem četla různá vyhodnocení knižního maratonu, měla bych se stydět. Také se stydím. A všem, co se dočetli k úspěšnému zvládnutí svého maratonského předsevzetí, gratuluji.

4 komentáře:

  1. Já jich přečetla sice 5 (z 11, haha), ale jedna měla 100 stran, druhá 300, další 200 a poslední dvě spadají do kategorie básnická sbírka a drama, takže ve výsledku je to ještě méně stran než u tebe. U mě taky docela fail, ale seriálů sem zvládla taky hodně, to jo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přečetla jsi 5 (slovy pět) knih! A je šumák, kolik mají stránek. :))
      Já sledovala tenhle týden je Sběratele kostí, na jiný jsem se ani nevzmohla. A než to dokoukám, tak bude konec prázdnin. :o)

      Vymazat